loading...
بیایید متفاوت ببینیم
he$$@m بازدید : 4 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

شاید برای شما اتفاق افتاده است که گوشی خود را در قسمتی از خانه گذاشته اید و نمیدانید کجاست! اولین راه تماس با گوشی است، ولی با استفاده از این برنامه، با سوت زدن، گوشی شما به صدا در می آید و براحتی می توانید گوشی خود را پیدا کنید.

با سوت زدن گوشي خود را پيدا كنيد + دانلود

در این نسخه مصرف باتری بهینه تر شده است و کارایی برنامه نیز ارتقاء یافته است. زنگ های جدید و امکان پخش آهنگ مورد نظر در قسمت تنظیمات نیز به برنامه اضافه شده است. با فعال کردن این برنامه، وقتی صفحه گوشی شما خاموش باشد این برنامه کار می کند. توجه کنید اگر حساسیت برنامه را بالا ببرید، تقریبا با هر صدای شبیه به سوت، گوشی به صدا در می آید، پس با توجه به سلیقه خود حساسیت برنامه را تنظیم کنید.

نکته : پس از نصب این برنامه وارد برنامه شوید و تیک گزینه اول را فعال کنید ، و سپس گوشی خود را قفل نمایید

دانلود : با لینک مستقیم
حجم : 3.86 مگابایت
پسوند : apk

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اینم بیوگرافی من : تو بیمارستان به دنیا اومدم از بچگی بزرگ شدم چند سال سن دارم تو دوران کودکیم بچه بودم با رفیقام دوست شدم تو خونمون زندگی میکنم بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم تا حالا نمردم و …
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطوره؟
    پذیرش نویسنده برای سایت

    دوستان ما

    رئال نیوز

     





    بروز باشید
    پکیج کامل آموزش حرکات موزون

    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 3,947
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • آوازک

    ابزار امتیاز دهی